poniedziałek, 20 maja 2013

Masaż próżniowy

 
Moim największym problem zawsze była okolica bioder i ud. Nawet gdy stosowałam bardzo restrykcyjne diety, traciłam resztki tłuszczu z górnych partii ciała, a "dół" wciąż jak u Afroamerykanki. Teraz oprócz ćwiczenia mięśni nóg na siłowni, postanowiłam zawalczyć z tłuszczem także od zewnątrz.

Oddałam nogi w ręce specjalistów, najpierw skorzystałam z zabiegu refleksologii (o refleksologii napiszę innym razem), a potem zaczęłam serię 12 masaży próżniowych. Obecnie jestem w połowie kuracji i widzę efekty.

studio15.com.pl



Masaż próżniowy to doskonały zabieg ujędrniający, ma on na celu przyspieszenie wymiany płynów ustrojowych i wygładzenie nierówności skóry. Jeśli zależy ci na szybkim pozbyciu się widocznego cellulitu z okolicy ud i bioder, powinnaś korzystać z tego zabiegu regularnie. Efekty mogą być widoczne już po około po 5 zabiegach, jednak według kosmetolog, pani Iwony Suchory, uzyskiwane efekty to kwestia bardzo indywidualna, ale najlepsze uzyskają ci, którzy oprócz zabiegów zadbają również o swoją dietę i aktywność fizyczną. Masaż próżniowy nie należy do najprzyjemniejszych, zwłaszcza gdy specjalista zajmuje się wewnętrzną stroną ud, gdzie skóra jest wyjątkowo delikatna. Jednak moc masażu można regulować, wystarczy zasygnalizować potrzebę zmniejszenia intensywności masażu.
Przeciwwskazaniami do masażu próżniowego są wszelkie problemy dotyczące układu krwionośnego: zapalenia żył, bolesne żylaki, popękane naczynka, naczyniak.

Ja po masażu czuję się świetnie, poprawia nie tylko jakość mojej skóry, ale również krążenie, z którym zawsze miałam problem. Po takiej serii zabiegów, na pewno każda kobieta chętniej pokaże się na plaży.

L.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz